Air mata mewakili kata-kata




ya ALLAH saat semua terasa berat dan berlalu begitu cepat. aku hanya bisa menggelar sajadah dengan air mata keikhlasan. aku hanya mampu bersimpuh, tak kuasa dengan semua ini.

terima kasih ya allah engkau telah tunjukkan siapa dia. engkau berikan aku banyak sekali pelajaran, kini aku ingin mendekatkan diri kepada-MU dan akan menanti hal yang indah yang telah engkau rencanakan untukku :')

ALLAH tidak pernah tidur, ALLAH maha pengasih, ALLAH maha penyayang dan aku percaya itu. astaghfirullah hal'adzim ya ALLAH ampuni semua dosa-dosaku

(menangis diatas sajadah sambil memeluk al-quran) hiks




Follow Me On Twitter Follow Me On Instagram Follow Me On Facebook ndorogestii@gmail.com Follow Me On Fanpage Facebook

0 Response to "Air mata mewakili kata-kata"

Post a Comment